آبجی سپیدهآبجی سپیده، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
وب نفس خواهری:>وب نفس خواهری:>، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

.دنیای خواهری.

وب خواهری❤

خواهر دار شدم و تعطیل شدنمون....

1398/9/16 17:15
نویسنده : سپیده جون
267 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها یه خبر خوب برای بچه های گلستانی

از امروز تا سه شنبه مدرسه ها تعطیلننن

هورااااااااااااااااااااااا

امروز مامانم رفته بود دکتر

مامانم امروز خیلییی خوشحال بود

چون قراره یه خواهر کوچیکتر از خودم داشته باشمممممممم🤩🤗

از خوشحالی دارم بال درمیارممم

از فردا قراره بریم سیسمونی بگیریم

قراره اسم آبجیمم خودم انتخاب کنم

آبجی سپیده 4 ماه و 2 روز تو شکم مامانی:)

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 آذر 98 14:14
آخی جونم! مبارک باشه سپیده

چه حس خوبیه آبجی داشتن! منم همیشه آرزوم بود یه خواهر داشته باشم
سپیده جون
پاسخ
ممنونم
ارهدواقعا حس قشنگی که یه خواهر کوچیکتر از خودت داشته باشی😍