آبجی سپیدهآبجی سپیده، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
وب نفس خواهری:>وب نفس خواهری:>، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

.دنیای خواهری.

وب خواهری❤

کوچولو آبجی👧👭

1398/9/17 11:11
نویسنده : سپیده جون
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دور دونه آبجی خوبی؟

جات راحته؟؟؟

ما اینجا خیلی خوبیممنون ولی بابایی گفته منو مامانی بخصوص مامانی نباید بریم بیرون چون آنفولانزا همه جا رایج شده مخصوصا تو استان ما گرگان رئیس کشتی بود بخاطر همین فوت کرد😔

بابایی گفته مادر جون بیاد خوندن که از مامانی و من مراقبت کنه😊

بابایی نزاشت بریم بیرون گفت مریض میشین

منم پیشنهاد اسم دادم بگین کدومن خوبه؟

نفس

سحر

آرام

سوگند

سولماز

ستاره

به نظر خودم نفس خیلی قشنگه😉😃

مگه نه؟

دور دونه آبجی 4 ماه و 3 روز تو دل مامانشه💞💞💞💝💝💝💗💗💗

پسندها (8)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 آذر 98 13:05
به نظر من سحر و سوگند و آرام قشنگن
سپیده جون
پاسخ
مرسی از‌نظرت زهرا جون❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
17 آذر 98 13:39
آخی عزیزم انشالله به سلامتی بدنیا بیاد❤
به نظرم همون نفس قشنگه اسم خیلی قشنگی انتخاب کردی گلم❤
سپیده جون
پاسخ
ممنون💜💜بهاره جونم❤
آره به مامانم گفتم گفت آره نفس خیلی قشنگه آفرین دختر خوبم مامان گفت همون نفس میزاریم💜❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 آذر 98 14:14
نفس خیلی قشنگه عزیزم😍💖
سپیده جون
پاسخ
مرسی مبینا جان💜
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
17 آذر 98 16:32
امیدوارم زودتر به دنیا بیاد عزیزم😊🤩😘😘
به نظرم آرام و نفس خیلی خوبن😘😍❤️
سپیده جون
پاسخ
ممنونم😍
منم نفس و آرام خیلی دوس دارم ولی نفس و هم من دوس دارم هم مامان و بابام😍

17 آذر 98 21:13
سپیده جون اجی شدنت مبارک!
سپیده جون
پاسخ
مرسی تینا جون❤!